CONTMAN Archive

CON_Archive2

Elektroniczne archiwum

CONTMAN Archive to w pełni skalowalny autorski moduł elektronicznego archiwum dokumentów, stanowiący centralną część systemu CONTMAN DIRECTOR.

 

Umożliwia przechowywanie i przetwarzania dokumentów, zarządzanie elektronicznymi dokumentami oraz wspomaga elektroniczny obieg dokumentów w firmie. Jest dopasowany do wymagań każdej firmy bez względu na jej wielkość oraz segment rynku, w którym działa.

 

CONTMAN Archive został zaprojektowany w sposób umożliwiający pracę każdemu użytkownikowi z dowolną wersją językową. W połączeniu z pozostałymi modułami systemu CONTMAN DIRECTOR stanowi kompleksowe i w pełni zintegrowane rozwiązanie.

 

Informacje powiązane:
W CONTMAN DIRECTOR nic nie ogranicza Twoich możliwości integracji.

• błyskawiczny dostęp do informacji – użytkownik z odpowiednimi uprawnieniami może szybko i skutecznie wyszukać potrzebny dokument na podstawie nadanych informacji opisujących, daty wprowadzenia do systemu lub poprzez wyszukiwanie pełnotekstowe;

 

• centralizacja dokumentów – wszystkie dokumenty dostępne są dla nieograniczonej liczby użytkowników poprzez webowy interfejs użytkownika. Zmniejsza to zapotrzebowanie na zewnętrzne nośniki danych, a także wpływa na szybsze i sprawniejsze funkcjonowanie przedsiębiorstwa dzięki bezawaryjnemu przepływowi informacji;

 

• bezpieczeństwo – zachowane dzięki zaawansowanym algorytmom szyfrowania, możliwości określania praw dostępu dla każdego użytkownika, a także dzięki cyfrowej formie dokumentów, która zapewnia jego niezniszczalność;

• otwartość i elastyczność – moduł CONTMAN Archive może być stosowany niezależnie od platformy systemowej, a także może zostać wizualnie dostosowany do potrzeb Klienta. Do tego umożliwia przetwarzanie ogromnej ilości zróżnicowanych dokumentów, zarówno tradycyjnych, jak i elektronicznych;

 

• pełna integracja – dzięki otwartemu interfejsowi programistycznemu system ma możliwość integracji z dowolnymi systemami klasy ERP, CRM, systemami bankowymi, ubezpieczeniowymi, portalami intranetowymi, czy serwisami informacyjnymi;

 

• gwarancja -  dzięki nabyciu oprogramowania bezpośrednio u producenta (u nas) Klienci mają gwarancję elastycznego rozwoju aplikacji w odpowiedzi na ich wymagania.

  • OPCJA 1
  • ≤ 10 użytkowników
  • 55
  • / miesiąc
    • Do 3 kategorii dokumentów
    • System dostępny jako usługa (SaaS) w chmurze
    • cena za 1 użytkownika
  • archive_icon
  • OPCJA 2
  • ≤ 50 użytkowników
  • 50
  • / miesiąc
    • Do 3 kategorii dokumentów
    • System dostępny jako usługa (SaaS) w chmurze
    • cena za 1 użytkownika
  • archive_icon
  • OPCJA 3
  • ≤ 100 użytkowników
  • 45
  • / miesiąc
    • Do 3 kategorii dokumentów
    • System dostępny jako usługa (SaaS) w chmurze
    • cena za 1 użytkownika
  • archive_icon