Jak elektroniczna archiwizacja i obieg dokumentów obniża koszty i zwiększa dochody firmy

Dzięki optymalnemu zarządzaniu dokumentami i sprawami w firmie, mają Państwo pewność, że będą one pod całkowitą kontrolą od chwili wejścia do struktur organizacji do momentu realizacji danego procesu biznesowego.

Nie od dziś powszechnie wiadomo, że „czas to pieniądz”, a najmocniej to powiedzenie dotyka właśnie przedsiębiorstwa. Co za tym idzie, optymalizacja procesów biznesowych (a więc: bardziej efektywne wykorzystanie zasobów czy skrócenie czasu realizacji konkretnych czynności) prowadzi bezpośrednio do obniżenia kosztów i zwiększenia przychodów, a także ułatwia osiąganie konkretnych celów finansowych.

Od kilkunastu lat zajmujemy się zarządzaniem dokumentów oraz różnymi sprawami w organizacjach, dzięki czemu wiemy, jak ważne jest obniżanie kosztów takiego zarządzania. Już na samym początku naszej działalności zadaliśmy sobie pytanie: jak to osiągnąć? Odpowiedź jest jedna: poprzez spójną, zintegrowaną platformę, która połączy w sobie funkcje związane z przetwarzaniem dokumentów, ich elektroniczną archiwizacją i zarządzaniem procesami biznesowymi. Zrozumieliśmy także, jak zmieniają się potrzeby w przedsiębiorstwach.

Z myślą o tym przygotowaliśmy kompleksowe, unikalne i całkowicie elastyczne narzędzia. Dziś jesteśmy producentem i dostawcą jednego z najlepiej rozpoznawanych rozwiązań klasy DMS, ECM i WorkFlow w Polsce – systemu CONTMAN DIRECTOR, który pozwala na optymalne zarządzanie sprawami w organizacji.

Codziennie z dumą obserwujemy, jak nasi Klienci wykorzystują dostarczone przez nas rozwiązania do optymalnego zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi. W ciągu kilkunastu lat naszej działalności nabyliśmy ogromnego doświadczenia, które z chęcią wykorzystamy do tego, by wspólnie z Państwem znaleźć sposób na optymalne zarządzanie dokumentami w Państwa firmie.