Webinary

baner_webinar_189_09_2013-kopia

Jak powinno się archiwizować e-faktury? Jakie są wymagania prawne i jak je spełnić?  Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas interaktywnego webinara, który poprowadzą wspólnie dwaj nasi eksperci: Artur Pęcak oraz Krzysztof Grześkowiak.

 

Podczas webinaru zaprezentujemy „na żywo” w jaki sposób można archiwizować e-faktury. Dodatkowo pokażemy przykład obiegu e-faktur. Jak podczas każdego naszego webinara będzie możliwość zadawania pytań. Dlatego prosimy przygotuj pytania na które chciałbyś otrzymać odpowiedzi od naszych ekspertów.

 

W trakcie spotkania zaprezentujemy między innymi jak:

  • archiwizować e-faktury,
  • może wyglądać ich rejestracja i obieg,
  • jakie są wymagania i akty prawne dotyczące archiwizacji e-faktur.

baner_webinar_2013_06_27

 

Jak pracuje nowoczesna kancelaria? Jak usprawnić, zautomatyzować i przyśpieszyć rejestrację pism przychodzących i wychodzących? O ile można obniżyć koszty prowadzenia kancelarii? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas interaktywnego webinara, który poprowadzą wspólnie dwaj nasi eksperci: Artur Pęcak oraz Krzysztof Grześkowiak.

 

Podczas webinaru zaprezentujemy „na żywo” w jaki sposób działa e-kancelaria. Dodatkowo pokażemy przykład „z życia” czyli zarządzanie umowami. Jak podczas każdego naszego webinara będzie możliwość zadawania pytań. Dlatego prosimy przygotuj pytania na które chciałbyś otrzymać odpowiedzi od naszych ekspertów.

 

W trakcie spotkania zaprezentujemy między innymi jak:

  • usprawnić działanie kancelarii poprzez zastosowanie jej elektronicznej wersji,
  • przyśpieszyć pracę z dokumentami – na przykładzie umów,
  • rozszerzyć e-kancelarię o obieg dokumentów.

Link do zapisu webinara …

 

baner_webinarium_26_06

 

Artur Pęcakk

Interesują Cię nowoczesne i efektywne metody automatycznego sortowania i opisywania dokumentów? Masz pytania dotyczące przetwarzania dokumentów? Zapytaj o to naszego eksperta – Artura Pęcaka podczas interaktywnego webinaru.

 

Podczas webinaru zaprezentujemy „na żywo” w jaki sposób skonfigurować automatyczne sortowanie dokumentów podczas skanowania. To będzie wyjątkowy, interaktywny webinar. Dlatego prosimy przygotuj pytania na które chcielibyś otrzymać odpowiedzi od eksperta.

 

W trakcie spotkania zaprezentujemy między innymi jak:

  • automatycznie podzielić różnego rodzaju dokumenty,
  • szybko i skutecznie je zeskanować,
  • bezbłędnie opisać.

Link do zapisu webinara …

 

INFORMACJE O WEBINARACH

Webinary zaczynają się o godzinie 13:00, chyba że w zaproszeniu podana jest inna godzina. Uczestnictwo w webinarcha jest bezpłatne. Webinary trwają zwykle około 30 minut. Po rejestracji otrzymasz email z potwierdzeniem uczestnictwa oraz link do Webinara. 24 godziny przed rozpoczęciem wyślemy email z przypomnieniem. Sugerujemy aby połączyć się z webinarem parę minut wcześniej niż jest on zaplanowany. W ten sposób można będzie sprawdzić jakość połączenia, wyregulować głośność.

Co będzie potrzebne aby uczestniczyć w webinarze?
Komputer z głośniczkami, Microsoft Internet Explorer 8 lub 9 (tylko 32-bitowy); Mozilla Firefox 3 lub wyższy; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 11.1

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące webinara lub jego tematu prosimy wyślij je na adres: sm@contman.pl