Drukuj

Co to jest DMS?

Zapewnienie pracownikom, dostawcom, klientom szybkiego dostępu do dokumentów jest bardzo ważne, szczególnie w czasie pracy hybrydowej lub zdalnej. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych technologii w tym zakresie możemy zautomatyzować obieg dokumentów i sprawa. Udostępnić możliwość zdalnego podpisywania dokumentów.

Wykorzystujemy do tego rozwiązania DMS (Document Management System), które umożliwiają zarządzanie dokumentami. W skład DMS wchodzą takie funkcjonalności jak:elektroniczna archiwizacja dokumentów – archiwum elektroniczne, zarządzanie, śledzenie dokumentów elektronicznych,wprowadzanie dokumentów np. ich skanowanie,importowanie dokumentów.Zarządzanie dokumentami to sposób w jaki organizacja je przechowuje i udostępnia pracownikom, ale również klientom czy dostawcom – partnerom biznesowym.

Systemy zarządzania dokumentami, stanowią istotną część rozwiązań, które określane są jako ECM (Enterprise Content Management) – szerszego środowiska zarządzania treścią przedsiębiorstwa.

Table of Contents
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt