Drukuj

Obsługa procesu zapotrzebowania

Proces ten pozwala na składanie i akceptację zapotrzebowań. Każdy pracownik może złożyć wniosek na zapotrzebowanie, który jest następnie akceptowany przez przełożonego. Zarówno pracownik jak i jego zwierzchnik może w dowolnym momencie sprawdzić status wniosku (datę i godzinę złożenia wniosku, szczegóły, akceptację/odrzucenie, etap w ścieżce akceptacji, status realizacji). Dodatkowo, następuje dekretacja kosztów, a w zależności od kwoty i rodzaju akceptacja może przebiegać w różny sposób.

Obsługa procesu zapotrzebowania
Obsługa procesu zapotrzebowania

Najważniejsze możliwości:

  • w pełni elektroniczna rejestracja zapotrzebowania
  • automatyczny obieg wniosku i kierowanie go do odpowiednich osób
  • bieżące informowanie o statusie oraz powiadamianie e-mail
  • historia obsługi zapotrzebowań
  • automatyczne raporty (ilość, rodzaj, kwoty, czas realizacji)
  • przesyłanie danych do systemów ERP
  • łatwy eksport danych do Excela

Korzyści:

  • krótszy czas realizacji zapotrzebowań
  • mniejsze obciążenie pracowników (wybór z list, automatyzacja czynności i statusowania)
  • szybsza i łatwa analiza zapotrzebowań
Previous Proces obsługi wniosków urlopowych
Next e-Kancelaria
Table of Contents
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt