Aktualności

Stale podwyższamy poziom wsparcia technicznego

05.12.2012, Krzysztof Wiśniewski

5 grudnia 2012 uruchomiliśmy nową wersję systemu obsługi wspracia technicznego. Dzięki niej ułatwiliśmy bezpośredni kontakt z naszą pomocą techniczną. Zgłaszanie uwag i problemów jest teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Nowa wersja zapewnia przyspieszenie wprowadzania i obsługi zgłoszeń, a przez to skraca czas ich rozwiązania. Chcemy znać Państwa opinie na temat szybkości, jakości i kompetencji z jaką rozwiązujemy problemy. Dlatego do każdego zgłoszenia dodaliśmy krótką ankietę z prośbą o jej wypełnienie. Dane te pozwolą nam na stałe podwyższanie poziomu świadczonego przez nas wsparcia technicznego. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

#contmanway
Więcej w kategorii >
23.05.2018, Autor: Magdalena Tuchowska
Zmiana pracy to jedno z bardziej stresujących wydarzeń w naszym życiu. Przejście przez pierwsze trzy miesiące w nowej firmie bez opieki przewodnika jest jak ...
Czytaj więcej
Aktualności
Więcej w kategorii >
31.07.2018, Autor: Piotr Szpakowski
W ostatnich dniach w sieci pojawiło się kilka wpisów m. in na portalu forsal.pl czy też cashless.pl przypominających o planowanym na październik przejęciu cz...
Czytaj więcej
Case Studies
Więcej w kategorii >
31.07.2018, Autor: Piotr Szpakowski
W ostatnich dniach w sieci pojawiło się kilka wpisów m. in na portalu forsal.pl czy też cashless.pl przypominających o planowanym na październik przejęciu cz...
Czytaj więcej
Po godzinach
Więcej w kategorii >
13.09.2016, Autor: Dawid Tomaszewski
Ansel Adams kiedyś powiedział: „prawdziwa fotografia nie musi być wyjaśniana, ani nie może być zawarta w słowach”. Każdy z nas widział zdjęcie, na które pier...
Czytaj więcej
04.09.2018, Autor: Krzysztof Grześkowiak
Na przeprowadzenie refinementu składa się nie tylko dobre opisanie czy omówienie zadania, ale też sprawne moderowanie spotkania. Po właściwym wprowadzeniu pr...
Czytaj więcej