Aktualności

Stale podwyższamy poziom wsparcia technicznego

05.12.2012, Krzysztof Wiśniewski

5 grudnia 2012 uruchomiliśmy nową wersję systemu obsługi wspracia technicznego. Dzięki niej ułatwiliśmy bezpośredni kontakt z naszą pomocą techniczną. Zgłaszanie uwag i problemów jest teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Nowa wersja zapewnia przyspieszenie wprowadzania i obsługi zgłoszeń, a przez to skraca czas ich rozwiązania. Chcemy znać Państwa opinie na temat szybkości, jakości i kompetencji z jaką rozwiązujemy problemy. Dlatego do każdego zgłoszenia dodaliśmy krótką ankietę z prośbą o jej wypełnienie. Dane te pozwolą nam na stałe podwyższanie poziomu świadczonego przez nas wsparcia technicznego. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

#contmanway
Więcej w kategorii >
14.03.2020, Autor: Krzysztof Wiśniewski
W związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19 i oficjalnymi komunikatami WHO wdrożyliśmy procedurę pracy zdalnej. Troska o zdrowie naszych pracowników, ich ro...
Czytaj więcej
Aktualności
Więcej w kategorii >
04.04.2020, Autor: Krzysztof Wiśniewski
Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia i zwinnego podejścia, przedstawiamy Wam CONTMAN e-Sign, rozwiązanie, które umożliwia elektroniczne zawiera...
Czytaj więcej
Case Studies
Więcej w kategorii >
27.03.2019, Autor: Krzysztof Wiśniewski
Z początkiem marca wdrożyliśmy rozwiązanie CONTMAN Paperless w wiodącej w Europie Centralnej i Wschodniej firmie z branży alkoholowej. Dzięki wykorzystaniu a...
Czytaj więcej
Po godzinach
Więcej w kategorii >
13.09.2016, Autor: Dawid Tomaszewski
Ansel Adams kiedyś powiedział: „prawdziwa fotografia nie musi być wyjaśniana, ani nie może być zawarta w słowach”. Każdy z nas widział zdjęcie, na które pier...
Czytaj więcej
04.04.2020, Autor: Krzysztof Wiśniewski
Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia i zwinnego podejścia, przedstawiamy Wam CONTMAN e-Sign, rozwiązanie, które umożliwia elektroniczne zawiera...
Czytaj więcej