CONTMAN Digital Mailroom

CONTMAN Digital Mailroom (tzw. e-kancelaria) jest rozwiązaniem, które realizuje i wspiera procesy związane z rejestracją i dystrybucją spraw przychodzących i wychodzących z organizacji.

Najważniejsze korzyści
  • Zwiększenie efektywności procesów biznesowych w organizacji dzięki precyzyjnemu rejestrowaniu spraw przychodzących i wychodzących oraz odpowiedniej ich dystrybucji.
  • Zapewnienie terminowej realizacji spraw oraz umożliwienie monitorowania ich statusów.
  • Skrócenie czasu trwania procesów dzięki zapewnieniu mechanizmów dokładnej, bezbłędnej  ich rejestracji.
  • Zarządzanie cyklem życia spraw w organizacji.
Najważniejsze możliwości rozwiązania
  • Obsługa spraw (dokumentów) przychodzących i wychodzących niezależnie od ich formy oraz źródła dostarczenia.
  • Monitorowanie statusu spraw i informowanie uczestników procesu o dokonaniu zmian.
  • Wygodna konfiguracja na każdym etapie pracy.
  • Operowanie rolami, odzwierciedlenie struktury firmy i hierarchii.
  • Możliwość integracji z oprogramowaniem firm trzecich.
  • Raporty i analiza historii przebiegu spraw i realizacji zadań.
Dowiedz się więcej !
Jakie umowy i dokumenty można podpisywać elektronicznie?
Przykłady zastosowań

CONTMAN Digital Mailroom to zestaw odpowiednio połączonych i skonfigurowanych komponentów systemu CONTMAN DIRECTOR, które umożliwiają znaczące usprawnienie zarządzania cyklem życia dowolnych dokumentów i spraw w organizacji.

W CONTMAN doskonale rozumiemy, że kompleksowa elektroniczna kancelaria to wydajna digitalizacja dokumentów, profesjonalny rejestr korespondencji i efektywny sposób jej dystrybucji w organizacji.

Rozwiązania dedykowane

Wybierz rozwiazanie której najbardziej odpowiada Twoim potrzebom, dzięki temu szybko osiągnij zamierzone cele.

Nadal pracujesz w tradycyjny sposób?
Umów się z nami na rozmowę - opowiemy i pokażemy jak pomogliśmy innym w zakresie digitalizacji.
Sprawdź także

Przeczytaj również

Nasi klienci
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera