Podpis elektroniczny Autenti w rozwiązaniach OpenText


CONTMAN wykonał integrację podpisu elektronicznego Autenti z rozwiązaniami OpenText.

Integracja podpisu Autenti z oprogramowaniem ECM OpenText Content Suite to kompletne rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest łatwe, szybkie i efektywne podpisywanie dokumentów zaawansowanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dodatkowo możliwe jest pieczętowanie dokumentów kwalifikowaną pieczęcią, elektronicznym znacznikiem czasu oraz zapisywanie podpisanych dokumentów jako kolejnych wersji w repozytorium OpenText Content Suite.

Aby podpisać dowolny dokument PDF zapisany w OpenText Content Suite, wystarczy zaznaczyć go i kliknąć przycisk podpisu. W kolejnym kroku na ekranie modułu integracyjnego należy wybrać uczestników procesu podpisywania dokumentów (osoby fizyczne lub firmowe), ich adres e-mail oraz numer telefonu. Następnie dokument zostaje automatycznie przesłany do podpisu na platformę Autenti. Do wskazanych wcześniej uczestników procesu zostaje wysłana wiadomość e-mail informująca o konieczności podpisania dokumentu. Po kliknięciu w załączony link użytkownik przeniesiony zostaje natychmiast na platformę Autenti, gdzie można przejrzeć i elektronicznie podpisać dokument.

Elektroniczne podpisanie dokumentu przez wszystkich uczestników spowoduje poinformowanie ich o zakończeniu procesu podpisywania, możliwość przeglądania i pobrania podpisanego dokumentu z platformy Autenti, a następnie przesłanie podpisanego dokumentu do OpenText Content Suite i zapisanie go jako ostatniego aktualna wersja.

Autenti to oparta na chmurze platforma do autoryzacji i elektronicznego podpisywania dokumentów. Łączy w sobie podpis elektroniczny, innowacyjną technologię oraz otoczenie prawne oparte na przepisach europejskich (eIDAS). Usługa może być wykorzystywana nie tylko w relacjach z partnerami biznesowymi (B2B), ale także z konsumentami (B2C) i pracownikami (B2E). Jest to jedno z nielicznych tego typu rozwiązań w Europie.

Autenti upraszcza i skraca do niezbędnego minimum proces podpisywania dokumentów (minuty, najwyżej godziny na zamknięcie transakcji zamiast dni) oraz ogranicza koszty związane z ich przygotowaniem i wysłaniem tradycyjnymi metodami – pocztą lub kurierem (gwarantowane oszczędności przekraczają 50%). Dzięki ograniczeniu zużycia papieru w działalności biznesowej jest to również rozwiązanie przyjazne dla środowiska.

Platforma gwarantuje swoim klientom pełne wsparcie w procesie e-transakcji. Począwszy od przesłania dokumentu, poprzez e-identyfikację, e-dostawę, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.

OpenText Content Suite to najlepsze i najbardziej bogate w funkcje rozwiązanie ECM na świecie. To, co wyróżnia to rozwiązanie, to najlepsza w swojej klasie skalowalność, gotowe integracje z wiodącymi rozwiązaniami biznesowymi (SAP, Salesforce, Microsoft, Amazon, Google…) i co najważniejsze kompletność rozwiązania (ECM, CCM – Zarządzanie komunikacją z klientem, chmura…).

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz