New Business Specialist | Od 10 000 zł netto B2B + VAT

Od ponad 20 lat dostarczamy rozwiązania pozwalające cyfryzować dokumenty i procesy w organizacjach. Współpracujemy najlepszymi dostawcami w Polsce i na świecie rozwiązań do tworzenia aplikacji low-code i business process management – dzięki czemu oferujemy najlepsze zintegrowane systemy i usługi w obszarze digitalizacji.

Naszą misją jest digitalizacja analogowych procesów biznesowych. Z rozwiązań CONTMAN korzystają największe firmy w Polsce i Europie z praktycznie każdej branży, m.in. Santander Bank Polska, BP, Stock, Play, Raben, Allianz, Bank Millennium, CCC, Raben, DB, Amrest.

Dołączając do nas jako New Business Specialist, będziesz odpowiedzialny/a za:

  • planowanie i realizację celów sprzedaży, tworzenie planów sprzedażowych
  • przygotowanie działań prospectingowych i rozwoju sprzedaży
  • generowanie bazy potencjalnych klientów
  • samodzielne prowadzenie procesu sprzedażowego rozwiązań OutSystems, Contman, Webcon (w tym organizowanie spotkań, przygotowywanie ofert i prezentacji, negocjowanie umów)
  • analizę potrzeb i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych
  • analizę rynku, trendów i konkurencji

Wystarczy, że:

  • nawiązywanie kontaktu przez social media nie jest Ci obce (i znasz LinkedIn Sales Navigator)
  • jesteś entuzjastycznie nastawiony/a do realizacji celów — do swojej pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem
  • masz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży outboundowej rozwiązań/procesów biznesowych z sektora IT — rozumiesz, jak wygląda proces wytwarzania oprogramowania, znasz powszechne pojęcia i orientujesz się w rozwiązaniach BPM/DMS
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i systematyczną — pamiętasz np. o aktualizacji danych w CRM czy wysłaniu notatki ze spotkania
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat.B
  • budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami i z każdą osobą w organizacji, w tym z zarządem i kadrą managerską przychodzi Ci z łatwością
  • korzystasz z narzędzi wspierających sprzedaż takich jak aplikacje do zarządzania zadaniami, system CRM, kalendarz, programy do tworzenia ofert i prezentacji itp.
  • jesteś otwarty na feedback i chętnie go przekazujesz
  • dodatkowy atutem będzie znajomość języka angielskiego

W zamian chcemy zaoferować Ci:

  • wynagrodzenie podstawowe od 10 000 netto + Vat 
  • atrakcyjny system premiowy
  • urlop 20/26 – dniowy + dodatkowe 30 dni przerwy w świadczeniu usług, gdy zachorujesz w przypadku umowy na B2B
  • stabilną współpracę z dłuższym okres wypowiedzenia
  • bezpośrednią współpracę z CEO opartą na partnerskiej relacji
  • cotygodniową lekcję języka angielskiego
  • roczny budżet szkoleniowy, którym samodzielnie będziesz zarządzać
  • sprzęt i dostęp do narzędzi/systemów niezbędnych do pracy
  • raz na miesiąc/dwa firmowe spotkania integracyjne oraz cotygodniowy budżet „knajpkowy” 
  • zdalny ONboarding 2.0 – wdrożymy Cię do pracy w naszym autorskim systemie szkoleniowym
Co oferujemy
ONboarding 2.0 - wsparcie na starcie
budżet szkoleniowy
biuro w centrum Poznania
praca zdalna
imprezy integracyjne
sprzęt do pracy (laptop, telefon)
Jak rekrutujemy
1. Weryfikujemy Twoje CV
2. Wysyłamy Ci zadanie lub umawiamy się na krótką rozmowę telefoniczną
3. Zapraszamy Cię na rozmowę z przedstawicielami zespołu
4. Zapraszamy Cię na rozmowę z członkiem Zarządu
5. Zapraszamy Cię do współpracy
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt