Normal
Project Manager

W CONTMAN od ponad 15 lat dostarczymy rozwiązania, pozwalające organizacjom usprawniać obieg dokumentów, ich cyfryzację i archiwizację. Dzięki nim Twój wniosek kredytowy może być szybciej zweryfikowany przez bank, a Twoi dostawcy mediów (np. telekomy i energetyka) mogą obsłużyć zgłaszane przez Ciebie sprawy sprawniej. Dzięki naszemu nowemu, innowacyjnemu rozwiązaniu Paperless, możesz być twórcą i świadkiem cyfrowej rewolucji w Polsce i na świecie.
Jesteśmy firmą, która wierzy w rozwój, odpowiedzialność i współpracę.

Dołączając do nas, będziesz mógł/mogła:

  • sprawować nadzór nad prawidłowym i efektywnym prowadzeniem projektu,
  • analizować potrzeby/oczekiwania klienta,
  • wspierać klienta w podejmowaniu decyzji biznesowych na każdym etapie rozwoju oprogramowania,
  • tworzyć i prowadzić dokumentację projektową,
  • wdrażać dobre praktyki i dzielenie się wiedzą w zespole.

Dodatkowo, będziesz pracować w zespole, który:

  • ma ogromny wpływ na kształt produktów Contman z żywą roadmapą ich rozwoju,
  • współpracuje z praktykami Scruma, dzięki którym tygodniowa praca przynosi mierzalne efekty, projekty dostarczane są w terminach, a retrospekcja jest efektywna,
  • bardzo okazjonalnie wyjeżdża na delegację,
  • jest otwarty na wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę,
  • zadba o Twoje komfortowe wdrożenie do pracy z pakietem szkoleniem produktowych i tematycznych,
  • pracuje w oparciu o: Agile PM, PMP w zależności od klienta.

Wystarczy, że:

  • masz minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami u klienta zewnętrznego,
  • możesz pochwalić się swoim warsztatem w zakresie m.in analiz root-cause, WBS, tworzeniu prostych diagramów, tworzeniu user stories itp.,
  • rozumiesz zagadnienia związane z wytwarzaniem oprogramowania w stopniu umożliwiającym komunikację z klientem i zespołem developerskim - wiesz czym jest API, skrypty czy bazy danych,
  • znasz i stosujesz w swojej pracy techniki i narzędzia zwinnego zarządzania projektami,
  • wyróżnia Cię myślenie analityczne,
  • potrafisz komunikować się (pisemnie i werbalnie) w stopniu co najmniej dobrym w języku angielskim,
  • jesteś osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów i realizację celów,
  • świetnie się komunikujesz i motywujesz innych do działania,
  • jesteś osobą pozytywnie nastawioną, zaangażowaną z otwartości na zmiany i inicjatywy w działaniu,
  • a dodatkowo jeśli lubisz się rozwijać, zdobywasz certyfikaty i można poznać Ciebie na spotkaniach dla praktyków agile - to duży plus:).

W zamian, chcemy zaoferować Ci to, co ważne dla naszych pracowników:

  • wynagrodzenie w przedziale 8 000 - 10 000 PLN +  Vat w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia,
  • urlop 20 bądź 26 dniowy + dodatkowe 30 dni wolnych gdy zachorujesz,
  • inwestowanie w Twój rozwój - poza organizowanymi przez nas szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, do Twojej dyspozycji będzie #eduwallet, czyli nasz budżet edukacyjny, którym będziesz zarządzać samodzielnie w wysokości 1000 PLN na rok + dostęp do nielimitowanego budżetu na realizację wyznaczonych celów rozwojowych,
  • bardzo komfortowe warunki pracy w biurze z fantastycznym widokiem na Wartę,
  • pakiet benefitów jak multikarnet OKSystem, bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, imprezy integracyjne, niesamowitą kawę, owocowe poniedziałki i jogurtowe czwartki.