CONTMAN e-Sign

CONTMAN e-Sign służy do elektronicznego podpisywania dokumentów w procesach biznesowych, tzn. wszędzie tam, gdzie dokument nie jest oderwanym bytem, powinien być zweryfikowany, można podejmować w oparciu o niego decyzje, powinien być bezpiecznie zarchiwizowany lub do jego podpisania konieczna jest integracja z innymi systemami w organizacji.

CONTMAN e-Sign może być instalowany całkowicie lokalnie w środowisku IT organizacji lub w chmurze.

CONTMAN e-Sign może ściśle współpracować z innymi aplikacjami ekosystemu CONTMAN (workflow, elektroniczne archiwum, repozytorium umów) lub być niezależną platformą do elektronicznego podpisu zintegrowaną przez dostępne API.

CONTMAN e-Sign pozwala na zdalne podpisanie dokumentu zgodnie z polskim i europejskim prawem. Dzięki niemu, możliwe jest podpisanie większości dokumentów funkcjonujących w obrocie gospodarczym oraz zawarcie wiążących transakcji.

CONTMAN e-Sign podpisuj dokumenty nie wychodząc z domu lub biura

Ponieważ wielu pracowników i ich partnerów biznesowych musi pracować zdalnie, chcemy zrobić wszystko, aby pomóc utrzymać produktywność i zapewnić ciągłość biznesową.

Korzystając ze swojego 20 letniego doświadczenia, w odpowiedzi na obecną sytuację w otoczeniu biznesowym, zdecydowaliśmy się na jeszcze większą intensyfikację prac nad rozwiązaniem, które naszym obecnym i nowych Klientom da możliwość zdalnego podpisywania i akceptowania dokumentów pomiędzy ich pracownikami oraz z kontrahentami.

Pracownicy organizacji, w których CONTMAN e-Sign jest elementem kluczowych procesów biznesowych związanych z akceptacją i podpisywaniem dokumentów, mogą korzystać z takich funkcji jak:

  • załączanie i przesyłanie dokumentów PDF z dysku lokalnego,
  • określanie odbiorców oraz kolejności podpisywania dokumentu,
  • wysyłanie powiadomienia / żądanie podpisania dokumentu do jednego lub większej liczby odbiorców
  • wprowadzanie komentarzy do dokumentu,
  • podpisanie dokumentu całkowicie elektronicznie, dodatkowo bez konieczności instalacji dodatkowego
  • oprogramowania (wystarczy przeglądarka internetowa na komputerze lub smartfonie),
  • automatyczne umieszczenie dokumentów w bezpiecznym archiwum elektronicznym,
  • uruchomienie procesu obiegu dokumentu,
  • wysłanie powiadomienia do innych systemów dziedzinowych w organizacji o podpisaniu dokumentu / zawarciu transakcji.

Osoby podpisujące dokumenty są uwierzytelnione przy użyciu adresu e-mail oraz kodu PIN wysyłanego poprzez SMS lub e-mail. Użytkownicy spoza organizacji nie muszą posiadać konta ani logować się do rozwiązania CONTMAN e-Sign.

Dzięki CONTMAN e-Sign procesy biznesowe związane z udostępnianiem i podpisywaniem dokumentów w formie elektronicznej są w pełni bezpieczne i rozliczalne z punktu widzenia przepisów prawa.

Czym jest COTMAN e-Sign w praktyce?

Jeżeli jesteś zainteresowany uruchomieniem tej usługi w swojej firmie, prosimy skontaktuj się z nami poprzez adres: info@contman.pl lub umów zdalną rozmowę z jednym z naszych konsultantów.

ZAPLANUJ TERMIN

Otrzymacie Państwo od nas dodatkowe materiały informacyjne takie jak: arkusz do obliczenia ROI, materiał z opisem przykładowego wdrożenia oraz krótką prezentację, prosimy o wpisanie poniżej adresu e-mail lub numeru telefonu.



Dane wykorzystamy wyłącznie do kontaktu w tym temacie.

 

 

Contman Paperless Office

Dlaczego Klienci cenią nasze rozwiązania


ELASTYCZNOŚĆ I PERSONALIZACJA

rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów, ciągłe dążenie do ulepszeń


INTEGRACJA

kompleksowe odpowiadanie na potrzeby Klientów poprzez w pełni zintegrowane ze sobą produkty


SZYBKOŚĆ I WYGODA

wygodna obsługa produktów, szybki dostęp do kluczowych elementów i profesjonalne wsparcie