Elektroniczna teczka akt osobowych

Rozwiązanie wspierające zarówno ewidencyjny jak i procesowy wymiar zarządzania dokumentacją pracowniczą. W CONTMAN doskonale rozumiemy, czym jest elektroniczna dokumentacja pracownicza (elektroniczna teczka akt osobowych) oraz to jak skutecznie zawrzeć umowę o pracę w formie elektronicznej.

Go digital !
Najważniejsze korzyści wynikające z elektronicznej teczki pracownika (e-teczki):
  • Skrócenie czasu obsługi spraw pracowniczych przez komórki HR w organizacji.
  • Łatwiejsze i szybsze wyszukanie potrzebnych dokumentów pracowniczych.
  • Obniżenie kosztów poprzez automatyzację prac związanych z kompletowaniem dokumentów pracowniczych lub dokumentów kadrowych pracownika.
  • Zapewnienia bezpieczeństwa dokumentów pracownika przed niepowołanym dostępem lub ich utratą.
  • Skrócenie czasu obiegu spraw pracowniczych.
  • Łatwiejsze wykonywania prac dzięki automatyzacji wybranych działań.
To może Cię zainteresować
Podpisywanie umów o pracę w formie elektronicznej
Go digital !
Najważniejsze możliwości wynikające z elektronicznej teczki pracownika (e-teczki):
  • Możliwość etapowego wdrożenia rozwiązania, oddzielnie dla:
    • nowych pracowników obsługi płacowej,
    • pracowników już zatrudnionych,
    • byłych pracowników.
  • Łatwa i szybka konfiguracja elektronicznej teczki pracownika (e-teczki kadrowej pracownika).
  • Łatwa konfiguracja uprawnień dostępu do dokumentów pracowniczych.
  • Obsługa spraw pracowniczych, np. obiegu dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz przebiegiem zatrudnienia.
  • Wysyłanie powiadomień do użytkowników o terminach ważności dokumentów.
  • Integracja z kwalifikowanymi usługami zaufania (podpis kwalifikowany).
go digital !
Potrzebujesz więcej informacji?

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu:

  • elektronicznej archiwizacji dokumentów
  • korzyściach z jego zastosowania
  • funkcjonalnościach

CONTMAN Archive>>

Dowiedz się jak:

  • przeprowadzimy analizę i co z niej wyniknie dla Twojej firmy
  • jak wspólnie z Tobą przeprowadzimy wdrożenie i szkolenie
  • jak będziemy Ci pomagać i wspierać w rozwoju

Usługi CONTMAN >>

Nadal pracujesz w tradycyjny sposób?
Umów rozmowę - opowiemy i pokażemy, jakie korzyści płyną z wykorzystania elektronicznej teczki pracownika.
Sprawdź także

Przeczytaj również

Procesy HR w wersji 2.0

W obliczu wybuchu pandemii COVID-19 wiele firm w trosce o swoich pracowników zdecydowało się na wprowadzenie pracy zdalnej. Również w CONTMAN podjęliśmy …

Czytaj więcej

5 kroków do bezpieczeństwa obiegu dokumentów w pracy zdalnej.

Poznaj rozwiązania CONTMAN bardzo pomocne w pracy zdalnej, czyli co można załatwić elektronicznie: Elektroniczne podpisywanie dokumentów wewnętrznych …

Czytaj więcej

Podpisywanie umów menedżerskich

Czy za pośrednictwem Waszej aplikacji możemy podpisywać online umowy menedżerskie z kierownikami oddziałów naszej firmy? Czy konieczne są do tego podpisy …

Czytaj więcej
Nasi klienci

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • skrócenie czasu realizacji procesów kadrowych,
  • umożliwienie akceptacji i podpisywania dokumentów pracowniczych w formie elektronicznej,
  • zwiększenie bezpieczeństwa dokumentów,
  • zmniejszenie ilości błędów podczas realizacji zadań,
  • podwyższenie jakości obsługi pracownika,
  • obniżenie kosztów pracy działu,
  • wpływ na ekologię – ograniczenie ilości dokumentów w wersji papierowej,
  • zwiększenie transparentności komunikacji,
  • podniesienie efektywności pracy działu i zwiększenie okazji do rozwoju (więcej czasu na inne działania).
  1. Bezpieczniejsze zarządzanie dokumentacją pracowniczą z zachowaniem obowiązujących przepisów RODO.
  2. Łatwiejszy i szybszy dostęp do dokumentów pracownika z dowolnego miejsca (dokumentacja elektroniczna).
  3. Ekologiczne rozwiązanie redukujące koszty druku, wysyłki pocztą tradycyjną, pakowania itp.
  4. Szybsza i bezpieczniejsza możliwość udostępnienia dokumentacji pracownikowi
  5. Możliwość sortowania i przeszukiwania dokumentów w bardzo krótkim czasie.
  6. Łatwość i szybkość konfiguracji oraz obsługi.
  7. Możliwość kompleksowego zarządzania dokumentacją pracownika w przedsiębiorstwie, np. umowy o pracę, certyfikaty itp.
  8. Możliwość wysyłania powiadomień do użytkowników o ważności dokumentów.
  9. Możliwość integracji z podpisem kwalifikowanym i innymi usługami zaufania.
  10. Możliwość etapowego wdrażania rozwiązania z podziałem na grupy np. dla nowych pracowników, dla aktualnie zatrudnionych, dla byłych pracowników.
  11. !!! Profesjonalne wdrożenie, atrakcyjna oferta i wysoka jakość oferowanego rozwiązania, sprawdzonego przez wiele działów kadrowo – płacowych.
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Formularz kontaktowy
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt