BLOG

Artykuły i informacje przydatne w przygotowaniu i realizacji koncepcji prowadzenia biznesu bez papieru.

Jak wygląda uwierzytelnienie biometryczne?

Pierwszym krokiem do odpowiedzi na to pytanie będzie przede wszystkim określenie: co to są cechy i dane biometryczne oraz jak się je określa oraz co rożni tę metodę od innych. Biometria dotyczy metod rozpoznawania tożsamości w sposób automatyczny z wykorzystaniem cech behawioralnych (np. barwa głosu, odręcznego podpisu, sposobu chodzenia, dynamiki pisania) lub fizycznych …

Czytaj więcej

Geneza „Paperless”

Depapieryzacja czyli paperless szczególnie dynamicznie zaczęła rozwijać się w Polsce od 2020, czasu pandemii i konieczności wdrożenia nowych, koniecznych procesów biznesowych pracy on-line. Idea paperless opiera się na minimalizacji obrotu dokumentacją papierową, optymalizacji kosztów operacyjnych, przyśpieszenia realizacji procesów w organizacji i zwiększenia ich efektywności. …

Czytaj więcej

Felieton – Proekologiczne korzyści digitalizacji organizacji.

Ekologiczny aspekt przetwarzania dokumentów staje się w ostatnich czasach coraz bardziej znaczący. Wiele firm, chcąc inwestować w nowoczesne, proekologiczne rozwiązania odchodzi od administracji opartej wyłącznie na dokumentach w formie papierowej, na korzyść elektronicznych (np. dokumenty potwierdzone podpisem elektronicznym). Rosnące potrzeby niosą za sobą nowe rozwiązania …

Czytaj więcej

Felieton – Redukcja kosztów operacyjnych wynikająca z digitalizacji organizacji.

Jak digitalizacja redukuje koszty operacyjnych organizacji? Koszty operacyjne firmy wynikają bezpośrednio z prowadzonej przez nią działalności. Są to więc m.in. koszty materiałów, żywności, napojów, zużywanej energii, koszty najmu, remontów, transportu, usług porządkowych itp. W przedsiębiorstwach i instytucjach, w których pracownicy pozostali w domach i rozpoczęli …

Czytaj więcej

Rozwiązania CONTMAN w pracy Działu Administracji

W większości organizacji dział administracji stanowi podstawowy punkt styku procesów biznesowych z jej otoczeniem. Dodatkowo, a w wielu przypadkach przede wszystkim, dział administracji dba o bezpieczny i efektywny obieg dokumentów i spraw pomiędzy innymi komórkami biznesowymi. Codzienna praca tego departamentu związana jest zatem z przetwarzaniem dokumentów, zarządzaniem ich dystrybucją …

Czytaj więcej

Jakie są korzyści z wykorzystania podpisu elektronicznego?

Poniżej wskazujemy najważniejsze korzyści z wykorzystania podpisu elektronicznego. Szybki i prosty proces podpisywania dla obu stron Większa efektywność pracy - nie traci się czasu na pracę z dokumentacją papierową Redukcja kosztów - zminimalizowanie wydatków na produkty biurowe i wysyłkę dokumentówDbanie o ekologię - ograniczenie ilości zużywanego papieruPorządek w …

Czytaj więcej

CONTMAN nawiązał współpracę z Autenti

Dzięki współpracy z fintechem Autenti, użytkownicy rozwiązań CONTMAN będą mogli korzystać z e-podpisów. Dokumenty, które wcześniej podpisywane były w tradycyjnej, papierowej formie, od teraz będzie można podpisać w wygodnym dla siebie czasie, z dowolnego miejsca oraz na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dzięki integracji rozwiązań CONTMAN i Autenti organizacje otrzymają …

Czytaj więcej

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Życzymy Państwu Świąt Wielkanocnych wypełnionych radością, pogodą ducha, pysznościami na stole i słodyczami w koszyku!

Czytaj więcej

Jak usprawnić realizację procesów biznesowych?

Digitalizacja dokumentów przychodzących, wychodzących oraz tych funkcjonujących wyłącznie w procesach wewnętrznych w organizacji powoduje zmianę sposobu ich dystrybucji (przesyłania), przechowywania i zarządzania cyklem życia. Zmianę, która niesie ze sobą wymierne biznesowe i wizerunkowe korzyści. Od czego zatem zacząć? Optymalnym początkiem wydaje się być wprowadzenie …

Czytaj więcej

Felieton – Digitalizacja dokumentów w organizacji. Część V – Archiwizacja dokumentów.

Kiedy opracowaliśmy narzędzie umożliwiające szybkie, w pełni bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami podpisywanie dokumentów, pojawił się problem ich równie bezpiecznej - elektronicznej archiwizacji. Ważne stało się ich łatwe, najlepiej automatyczne, umieszczenie w elektronicznym archiwum. Zaobserwowaliśmy, że nasi klienci, samodzielnie skonfigurowali dziesiątki …

Czytaj więcej
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt