BLOG

Artykuły i informacje przydatne w przygotowaniu i realizacji koncepcji prowadzenia biznesu bez papieru.

Jakie są korzyści z wykorzystania podpisu elektronicznego?

Poniżej wskazujemy najważniejsze korzyści z wykorzystania podpisu elektronicznego. Szybki i prosty proces podpisywania dla obu stron Większa efektywność pracy - nie traci się czasu na pracę z dokumentacją papierową Redukcja kosztów - zminimalizowanie wydatków na produkty biurowe i wysyłkę dokumentówDbanie o ekologię - ograniczenie ilości zużywanego papieruPorządek w …

Czytaj więcej

CONTMAN nawiązał współpracę z Autenti

Dzięki współpracy z fintechem Autenti, użytkownicy rozwiązań CONTMAN będą mogli korzystać z e-podpisów. Dokumenty, które wcześniej podpisywane były w tradycyjnej, papierowej formie, od teraz będzie można podpisać w wygodnym dla siebie czasie, z dowolnego miejsca oraz na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dzięki integracji rozwiązań CONTMAN i Autenti organizacje otrzymają …

Czytaj więcej

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Redakcja CONTMAN
2 kwietnia 2021 | Aktualności

Życzymy Państwu Świąt Wielkanocnych wypełnionych radością, pogodą ducha, pysznościami na stole i słodyczami w koszyku!

Czytaj więcej

Jak usprawnić realizację procesów biznesowych?

Digitalizacja dokumentów przychodzących, wychodzących oraz tych funkcjonujących wyłącznie w procesach wewnętrznych w organizacji powoduje zmianę sposobu ich dystrybucji (przesyłania), przechowywania i zarządzania cyklem życia. Zmianę, która niesie ze sobą wymierne biznesowe i wizerunkowe korzyści. Od czego zatem zacząć? Optymalnym początkiem wydaje się być wprowadzenie …

Czytaj więcej

Felieton – Digitalizacja dokumentów w organizacji. Część V – Archiwizacja dokumentów.

Kiedy opracowaliśmy narzędzie umożliwiające szybkie, w pełni bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami podpisywanie dokumentów, pojawił się problem ich równie bezpiecznej - elektronicznej archiwizacji. Ważne stało się ich łatwe, najlepiej automatyczne, umieszczenie w elektronicznym archiwum. Zaobserwowaliśmy, że nasi klienci, samodzielnie skonfigurowali dziesiątki …

Czytaj więcej

Jak usprawniamy pracę w sektorze telekomunikacja i media?

W organizacjach, które obsługują duże ilości dokumentów i procesów, rozwiązania usprawniające obsługę spraw pozwalają osiągnąć korzyści biznesowe w najkrótszym czasie. Specyfika działalności firmy z sektora telekomunikacji i mediów niewątpliwie pasuje do tego opisu. Pomagamy im w digitalizowaniu dokumentów. Wspieramy w optymalizowaniu podstawowych procesów operacyjnych, w których …

Czytaj więcej

Podziel się opinią

Redakcja CONTMAN
24 marca 2021 | Aktualności

Będziemy wdzięczni za udzielenie opinii na temat naszej pracy! Wybierz jedno z dostępnych miejsc, gdzie możesz zostawić opinię o naszych usługach, rozwiązaniach i obsłudze. FACEBOOK >>GOOGLE >>BEZPOŚREDNIO, NA ADRES E-MAIL >> Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas! Pozdrawiamy Zespół CONTMAN

Czytaj więcej

Rozwiązania CONTMAN w pracy działu marketingu firmy

Wydawać by się mogło, że dział marketingu, korzystając w większości z rozwiązań do tworzenia grafiki, tekstu, strategii itp. nie będzie potrzebował rozwiązań CONTMAN w takiej samej mierze jak np. dział sprzedaży. W rzeczywistości jest jednak inaczej. Po pierwsze, dział marketingu, jak każdy inny dział wpisuje się w strukturę, standardy, procedury organizacji. Czyli …

Czytaj więcej

Felieton – Digitalizacja dokumentów w organizacji. Część IV – Możliwość elektronicznego podpisania i przesłania …

Czy możemy mieć możliwość podpisywania dokumentów elektronicznie? To było pytanie, które usłyszeliśmy od większości naszych klientów, kiedy praca zdalna stała się już dla nich koniecznością. Oczekiwano od nas szybkiego wdrożenia tej możliwości, przeszkolenia zdalnie pracowników i przygotowania odpowiednich procedur. Pamiętam sytuację, kiedy spotkałem się z jednym …

Czytaj więcej

Rozwiązania CONTMAN w pracy Zarządu firmy

Digitalizacja dokumentacji to proces, który obejmuje wszystkie działy w firmie, w tym również Zarząd firmy . Biuro i członkowie Zarządu wykorzystują go przede wszystkim do : usprawnienia i polepszenia komunikacji poprzez szybsze podejmowanie decyzji i krótszy czas podpisywania dokumentów, ułatwienia członkom Zarządu zapoznania się w sposób bezpieczny z dokumentami, z …

Czytaj więcej
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Formularz kontaktowy
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt