Elektroniczna teczka klienta
Wszystkie dokumenty klienta w jednym miejscu
go digital !
Najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia elektronicznej teczki klienta:
  • Skrócenie czasu obsługi klienta.
  • Łatwiejsze i szybsze wyszukanie potrzebnych dokumentów.
  • Eliminacja ryzyka kar związanych z niedotrzymywaniem terminów odpowiedzi na reklamacje czy zgłoszenia klientów.
  • Obniżenie kosztów poprzez automatyzacja prac związanych z kompletowanie dokumentów klienta i sprawy.
  • Zapewnienia bezpieczeństwa dokumentów przed niepowołanym dostępem lub ich utratą.
To może Cię zainteresować
Elektroniczne podpisywanie umów na gruncie polskiego prawa
go digital !
Najważniejsze możliwości wynikające z wdrożenia teczki klienta:
  • Łatwa i szybka konfiguracja teczki klienta.
  • Wskazanie typów dokumentów dotyczących klienta oraz spraw z nim związanych.
  • Hierarchiczna struktura dokumentów w teczce klienta/sprawy.
  • Łatwa konfiguracja uprawnień dostępu do teczek klientów/spraw.
  • Operowanie rolami, odzwierciedlenie struktury firmy i hierarchii.
  • Integracja z oprogramowaniem firm trzecich.
go digital !
Potrzebujesz więcej informacji?

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu:

  • elektronicznej archiwizacji dokumentów
  • korzyściach z jego zastosowania
  • funkcjonalnościach

CONTMAN Archive>>

Dowiedz się jak:

  • przeprowadzimy analizę i co z niej wyniknie dla Twojej firmy
  • jak wspólnie z Tobą przeprowadzimy wdrożenie i szkolenie
  • jak będziemy Ci pomagać i wspierać w rozwoju

Usługi CONTMAN >>

Sprawdź także

Przeczytaj również

CONTMAN Definicje – elektroniczna teczka

Redakcja CONTMAN
15 grudnia 2020 | Definicje, HR

Elektroniczna teczka Klienta Jest to specjalnie udostępniona i zabezpieczona przestrzeń w ramach, której można zarządzać udostępnionymi w niej …

Czytaj więcej
Nasi klienci
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Formularz kontaktowy
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt