fbpx
Elektroniczna teczka klienta
Wszystkie dokumenty klienta w jednym miejscu
go digital !
Najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia elektronicznej teczki klienta:
  • Skrócenie czasu obsługi klienta.
  • Łatwiejsze i szybsze wyszukanie potrzebnych dokumentów.
  • Eliminacja ryzyka kar związanych z niedotrzymywaniem terminów odpowiedzi na reklamacje czy zgłoszenia klientów.
  • Obniżenie kosztów poprzez automatyzacja prac związanych z kompletowanie dokumentów klienta i sprawy.
  • Zapewnienia bezpieczeństwa dokumentów przed niepowołanym dostępem lub ich utratą.
To może Cię zainteresować
Elektroniczne podpisywanie umów na gruncie polskiego prawa
go digital !
Najważniejsze możliwości wynikające z wdrożenia teczki klienta:
  • Łatwa i szybka konfiguracja teczki klienta.
  • Wskazanie typów dokumentów dotyczących klienta oraz spraw z nim związanych.
  • Hierarchiczna struktura dokumentów w teczce klienta/sprawy.
  • Łatwa konfiguracja uprawnień dostępu do teczek klientów/spraw.
  • Operowanie rolami, odzwierciedlenie struktury firmy i hierarchii.
  • Integracja z oprogramowaniem firm trzecich.
Nadal pracujesz w tradycyjny sposób?
Umów rozmowę - opowiemy i pokażemy, jak wdrożyć elektroniczną teczkę klienta.
Sprawdź także
Nasi klienci
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera