fbpx
Elektroniczna teczka pracownika

Rozwiązanie wspierające zarówno ewidencyjny jak i procesowy wymiar zarządzania dokumentacją pracowniczą. W CONTMAN doskonale rozumiemy, czym jest elektroniczna dokumentacja pracownicza (e-teczka pracownicza) oraz to jak skutecznie zawrzeć umowę o pracę w formie elektronicznej.

Najważniejsze korzyści wynikające z elektronicznej teczki pracownika (e teczki):
  • Skrócenie czasu obsługi spraw pracowniczych przez komórki HR w organizacji.
  • Łatwiejsze i szybsze wyszukanie potrzebnych dokumentów pracowniczych.
  • Obniżenie kosztów poprzez automatyzację prac związanych z kompletowaniem dokumentów pracowniczych lub dokumentów kadrowych pracownika.
  • Zapewnienia bezpieczeństwa dokumentów pracownika przed niepowołanym dostępem lub ich utratą.
  • Skrócenie czasu obiegu spraw pracowniczych.
  • Łatwiejsze wykonywania prac dzięki automatyzacji wybranych działań.
To może Cię zainteresować
Podpisywanie umów o pracę w formie elektronicznej
Najważniejsze możliwości wynikające z elektronicznej teczki pracownika (e-teczki):
  • Możliwość etapowego wdrożenia rozwiązania, oddzielnie dla:
    • nowych pracowników obsługi płacowej,
    • pracowników już zatrudnionych,
    • byłych pracowników.
  • Łatwa i szybka konfiguracja elektronicznej teczki pracownika (e teczki kadrowej pracownika).
  • Łatwa konfiguracja uprawnień dostępu do dokumentów pracowniczych.
  • Obsługa spraw pracowniczych, np. obiegu dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz przebiegiem zatrudnienia.
  • Wysyłanie powiadomień do użytkowników o terminach ważności dokumentów.
  • Integracja z kwalifikowanymi usługami zaufania (podpis kwalifikowany).
Nadal pracujesz w tradycyjny sposób?
Umów rozmowę - opowiemy i pokażemy, jakie korzyści płyną z wykorzystania elektronicznej teczki pracownika.
Sprawdź także

Przeczytaj również

Nasi klienci
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt