Drukuj

Proces elektronicznego obiegu faktur

elektroniczny obieg faktur
elektroniczny obieg faktur

Elektroniczny obieg faktur to jeden z najczęściej digitalizowanych procesów w firmach i instytucjach. Polega on na zamianie obsługi „papierowej” na elektroniczną oraz jego jak największej automatyzacji. Te faktury, które przychodzą w tradycyjnej postaci są skanowane. Elektroniczne faktury są importowane. Następnie, przy pomocy technologii OCR odczytywane są z nich wszystkie informacje. W dalszych krokach następuje ich elektroniczne rozesłanie do odpowiednich osób/komórek, dekretacja i rozpisanie na pozycje kosztowe, automatyczna weryfikacja z zamówieniami. Na końcu akceptacja i przesłanie do systemu finansowo-księgowego.

Najważniejsze możliwości:

  • obsługa skanowania i importowania faktur
  • automatyczne odczytanie danych OCR
  • automatyczna dystrybucja faktur
  • pomoc przy dekretacji kosztów
  • integracja z systemem finansowo-księgowym

Korzyści:

  • skrócenie czasu procesowania faktur
  • uniknięcie błędów przy dekretacji faktur
  • natychmiastowa informacja o statusie każdej faktury
  • usprawnienie wykorzystania zasobów
  • niższe koszty księgowania
Previous Proces elektronicznego podpisania Umowy Zlecenia
Next Proces obsługi i rozliczenia delegacji
Table of Contents
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt