Jakie problemy rozwiązuje elektroniczna teczka akt osobowych?


Elektroniczna teczka akt osobowych to rozwiązanie wspierające zarówno ewidencyjny jak i procesowy wymiar zarządzania dokumentacją pracowniczą.
Dziś wskazujemy 5 kluczowych problemów jakie może rozwiązać elektroniczna teczka pracownicza.

  1. BIUROKRACJA KADROWA
    E-teczka zapewnia redukcję obiegu dokumentacji w formie tradycyjnej, szybszy obieg informacji, łatwiejsze i znacznie uproszczone procesy kadrowe oraz obniżenie kosztów administracyjnych.
  2. DOSTĘP DO DOKUMENTÓW
    E-teczka zapewnia szybszy dostęp do dokumentacji kadrowej, w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Dostęp jest także możliwy dl wybranych osób, posiadających ustalone prawa do dokumentów.
  3. PODPISYWANIE DOKUMENTÓW
    Dzięki integracji e-teczki z kwalifikowanymi usługami zaufania (podpis kwalifikowany) możliwe jest bezpieczne i szybkie podpisywanie dokumentów i umów.
  4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
    E-teczka zapewnia bezpieczeństwo dokumentów pracownika przed niepowołanym dostępem lub ich utratą.
  5. DOSTĘPNOŚĆ INFORMACJI O PRACOWNIKU
    E-teczka jest kompendium wiedzy o pracowniku. Dostępne są tam wszystkie niezbędne dokumenty, do których dostęp jest szybki i łatwy.

Zarządzaj dokumentacją kadrową skutecznie! Skorzystaj z narzędzia CONTMAN – elektronicznej teczki akt osobowych.
www.contman.pl

==

Poznaj nasze rozwiązania!

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz