Rozwiązania CONTMAN w pracy Działu obsługi Klienta

Dział obsługi klienta to w większości organizacji punkt styku tzw. front office z back office. Często jest miejscem, do którego trafiają sprawy z otoczenia biznesowego organizacji (wnioski, zgłoszenia, reklamacje itp.), a także miejscem, z którego realizowane są standardowe procesy biznesowe dotyczące relacji z klientami (zatwierdzanie protokołów, procesowanie zamówień, podpisywanie aneksów i umów).


W obecnej sytuacji związanej z pandemią, także działy obsługi klienta stanęły przed nieprzewidywalnymi wcześniej wyzwaniami:

  • bezpośrednia obsługa klientów (w tzw. kanałach tradycyjnych) została ograniczona lub całkowicie wstrzymana,
  • wiele firm zaczęło obsługiwać klientów wyłącznie zdalnie,
  • bezpośrednia komunikacja między pracownikami odpowiedzialnymi za proces obsługi klienta (ofertowanie, realizację, zakupy, reklamacje itp.) została ograniczona lub zaczęła być realizowana wyłącznie zdalnie.

Digitalizacja procesów biznesowych nie omijała także wcześniej działów obsługi klienta w organizacjach, w obecnym czasie jednak znacznie przyspieszyła. Jako CONTMAN pomagamy firmom wspierać i optymalizować kluczowe procesy na styku współpracy z klientami poprzez:

  • Umożliwienie elektronicznej akceptacji protokołów odbioru,
  • Zapewnienie podpisywania umów oraz aneksów do umów wyłącznie w formie elektronicznej,
  • Utworzenie centralnego, elektronicznego rejestru umów w organizacji
  • Wdrożenie elektronicznego kompletowania i przesyłania dokumentów
  • Przyjmowanie wniosków, zgłoszeń i reklamacji wyłącznie w formie elektronicznej
  • Całkowicie elektroniczną rejestrację i dystrybucję korespondencji przychodzącej oraz  wychodzącej

Wspieramy pracę działów obsługi klienta w wielu organizacjach, z którymi współpracujemy, m.in. P4, Raben Group, Wolters Kluwer i in. Sprawdź na www.contman.pl 

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz