Współpraca CONTMAN i MEDiVET


CONTMAN realizuje wdrożenie nowego projektu! MEDiVET przechodzi na elektroniczny obieg dokumentów.

Firma CONTMAN realizuje wdrożenie ważnego projektu, jakim jest zoptymalizowanie procesów biznesowych w organizacji o zasięgu międzynarodowym. Przejście na tzw. elektroniczny obieg dokumentów w jej specyfice działalności to duża innowacja, która widocznie ułatwi pracę firmy. Powszechnie mówi się i są też oczywiście empiryczne przykłady, że digitalizacja biznesu wpływa m.in. na zwiększenie bezpieczeństwa działalności, wzrost przychodów, zredukowanie kosztów oraz szerzej – na rozwój przedsiębiorstwa. Wspomniany projekt ma wszystkie argumenty by już niedługo potwierdzić tę tezę.

– „Zostaliśmy wybrani przez MEDiVET jako partner do wdrożenia rozwiązania, które zoptymalizuje procesy biznesowe związane z obiegiem dokumentów elektronicznych w organizacji w strukturze centralnej i rozproszonej. Wiemy, że projekt ma duże znaczenie strategiczne, ekonomiczne i wizerunkowe. Jego założenia przewidują przejście organizacji na elektroniczny obieg dokumentów we wszystkich kluczowych procesach biznesowych. Należy dodać, że najważniejsze procesy operacyjne podlegają ścisłym regulacjom formalnym w zakresie bezpieczeństwa oraz podpisywania dokumentów w formie elektronicznej, co znajdzie swoje odzwierciedlenie w specyfice przedsięwzięcia. Jesteśmy przekonani, że to bardzo innowacyjne podejście, nie tylko w tak wrażliwym sektorze gospodarki jak sektor medyczny. Dzięki odważnemu, wizjonerskiemu podejściu ze strony MEDiVET być może zostaną wytyczone nowe ścieżki i standardy tzw. paperless w procesach biznesowych.” – podkreśla firma CONTMAN. 

MEDiVET

Firma ta jest wiodącym dostawcą usług i produktów weterynaryjnych na polskim rynku. Swoje doświadczenie buduje od blisko 30 lat. Od 2019 roku stanowi część międzynarodowego koncernu weterynaryjnego Covetrus, który zatrudnia ponad 5500 pracowników na całym świecie. 

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz